הכיני את גופך לקיץ!

עוד לא התרגלת לשמש וכבר החופש מגיע עם בגדי הים, הסנדלים, בגדים

קצרים ושמש כמה שמש…. הכנתי לך את המדריך המלא לקיץ טבעי סטייל ערוגות-

כמה טיפים חשובים ככה שתגיעי זוהרת ובריאה לקיץ הישראלי- 

  1. שמש- מצד אחד את רוצה שיזוף יפה, מצד שני השמש מאיצה התפתחות של כתמים קמטים פיגמנטציה ויובש קשה לעור -כל הנזקים האלו מגיעים אם את חשופה לשמש בשעות הכי חמות, כלומר מ-12:00 בצהריים עד 15:00    אני ממליצה לנסות למזער חשיפה בשעות האלו, ללכת עם בגדי כותנה קלילים אוורירים אבל ארוכים שמכסים אותך ושומרים על עור בריא באמת.
  2. אם כבר החלטת לצאת לשמש קחי איתך בתיק קרם הגנה אורגני לגוף אבל רגע9 לפני שאת יוצאת אל תשכחי למרוח את קרם ההגנה המיועד לעור הפנים- הוא נספג בקלות ומיועד למניעת פיגמנטציה וקמטים אני ממליצה למרוח אותו גם על הידיים בכל יציאה בתקופת הקיץ!
  3. ריח גוף- 80% מריח הגוף מגיע מתזונה לא נכונה, ומלבוש  סינטטי כמו לייקרה וכד’ לא תאמיני כמה ריח הגוף שלך ישתנה ויתמתן ברגע שתעברי ללבוש מכותנה פשתן או חומרים טבעיים נקיים! בנוסף אין כמו דאורדורנט טבעי טהור פעיל ויעיל רק אתמול קבלנו המלצה מדהימה ממורה ליוגה שמכורה אליו אחרי שניסתה כל דאורדורנט טבעי אחר בשוק!
  4. חזרת הביתה? בקיץ חשוב לשטוף את הגוף  כל ערב.  אם יש לך סיבולת למים קרים הם מחזקים את העור ומעניקים חיות ורעננות מיוחדת- נסי לפחות פעם בשבוע מקלחת קרה! במקלחת חשוב לתת לגוף הזנה בסיסית עם סבון צמחי סבון המליסה שלנו עשיר בשמנים בכבישה קרה ממקור אורגני והוא סבון היפואלרגני שאינו מייבש את עורך!

    סבון אורגני
    סבון אורגני
  5. רגע אחרי המקלחת לפני שאת חוזרת לעולם- תני לעצמך עוד 5 דקות של חסד לעיסוי גוף מפנק בקרם לחות שיחזיק לעור את כל הלחות שאבדה במהלך היום, קרם גוף אתרוג מכיל תמציות אנטיאייג’ינג מזינות ועשיר בקומפלקס ויטמינים טבעי כך שאפילו עיסוי אחד בשבוע יעשה עבודה נפלאה , השקיעי בכפות הרגליים ככה שיהיו מוכנות לסנדלי הקיץ מחר….
  6. זה הזמן לחליטת תה קרה, להכנס למיטה בשעה מוקדמת ולתת לגוף הזנה עמוקה ומנוחה טובה לפני היום החדש שמחכה לך רעננה יפה ומוכנה לסנוור את העולם …

אם עדין לא ניסית את הקיץ הטבעי בסגנון ערוגות -אני מבטיחה לך חוויה מדהימה, גוף בריא מקרין יופי טבעי ומעל לכל הרגשה טובה שהגעת למקום הנכון… מוזמנת להצטרף למסיבה:)