סדנאת בריאות סופרפוד’ז מזונות על לכל יום:

מי הם מזונות העל? th (10)מזונות-על הם מזון ותרופה כאחד, משום שיש בהם מאפיינים של שני הסוגים. הם המזונות החזקים ביותר, המרוכזים ביותר והעשירים ביותר במרכיבים תזונתיים על פני האדמה.מזונות-העל טעימים מאוד ומשביעים, והם מסוגלים להגדיל בהרבה את הכוחות החיוניים ואת האנרגיה של הגוף; הם הבחירה הטובה ביותר לשיפור הבריאות הכללית: הם מחזקים את המערכת החיסונית, מגבירים את ייצור הסרוטונין, משפרים את התפקוד המיני, מטהרים את הגוף ומעלים את רמת הבסיסיות שלו. מזונות-העל עומדים בכל הדרישות שלנו לחלבון; לוויטמינים ומינרלים; לגליקונוטריינטים (Glyconutrients), רב-סוכרים חיוניים; לחומצות שומן חיוניות. הם גם עומדים בכל הדרישות של המערכת החיסונית שלנו – והרבה מעבר לכך. הם מזינים אותנו ברמה העמוקה ביותר האפשרית, והם הדלק האמיתי של “גיבור-העל” של היום. מזונות-העל מאפשרים לנו להגיע ל”יום הטוב ביותר” במהירות, ברעננות ומתוך הנאה שלמה.
-סדנאת בריאות סופרפוד
th (7)מזונות-על הם נקודת מוקד עיקרית בתזונה, משום שהם לא רק עוזרים בהזנת המוח, העצמות, השרירים, העור, השיער, הציפורניים, הלב, הריאות, הכבד, הכליות, מערכת הרבייה, הלבלב והמערכת החיסונית; הם גם מתקנים, בטווח הארוך, חוסר איזון ומנחים אותנו לעבר תזונה טבעית וקדומה. כשאתם צורכים מזונות-על קל לכם הרבה יותר להגיע למשקל הרצוי, לתזונה הרצויה ולהרגלי המזון הרצויים שלכם. מזונות-על מקילים עליכם לטהר בקלות את גופכם מרעלים ולעבור למאכלים בריאים יותר – כל זה מבלי להפעיל את כוח הרצון שלכם! בנוסף, הם עוזרים לכם לעשות זאת מבלי שתצטרכו תוספים של ויטמינים ומינרלים מתים.(דיוויד וולף-מזונות על בהוצאת ‘פוקוס’)

 

הם נאספו מרחבי העולם עם הוכחות של שנים ומחקרים בתור מזון העל המקומי לכל אזור. בחברה המערבית עולה המודעות לתזונה ואורח th (9)חיים בריא ועם זאת מתנגשת הרבה פעמים עם אורח חיים עמוס ולחוץ, כולנו מנסים להאט, לישון טוב יותר לאכול ולחיות לאט יותר, רבים מרגישים חוסרים שונים בגוף בצורת עייפות כרונית, דכאונות, שינויים הורמונלים, בעיות עור, מיגרנות וכו’. הגוף מספר לנו שישנם רכיבים חסרים. כיום אפילו אם נאכל באופן אידיאלי את כמות הירקות והפירות הדגנים והקטניות האורגניים- איכות המזון ירדה בעקבות שינויים כמו אדמה דלה במינרלים, מים מזוהמים, חקלאות עתירת רעלים, ובנוסף לגוף שלנו יש עומסים שונים המקשים על ספיגת הויטמינים והמינרלים החיוניים. רבים פונים לעולם תוספי התזונה, אך רגע לפני הייתי רוצה להכיר לכם את תוספי התזונה המקוריים- הבוסטרים שישנו וישפרו את הרגשתכן בתוך ימים ספורים- וכמו שבמערב אוהבים- בקלות ובמהירות- קבלו את מזונות העל- הסופרפוד’ז שעשירים בכל מה שגופנו צריך. ישנם עשרות מזונות-על כאן הבאתי את המוכרים והזמינים ביותר. 1.פירות וירקות אורגניים. 2. צמחי מרפא ועלים ירוקים  3.מזונות על

-ספירולינה            – תוצרי קוקוס- מי קוקוס/שמן קוקוס/שמנת קוקוס

-גוג’י ברי              –  אלוורה                 – צמחי מרפא

-מאקה                 – קקאו נא               – זרעי צ’יה

-כלורלה               – עלים ירוקים         – רימון

-מורינגה              – תמרים               – סברס

 

 

 

2 תגובות בנושא “סדנאת בריאות סופרפוד’ז מזונות על לכל יום:”

    1. בס”ד

      היי דינה,
      יש אצלנו את כל מזונות העל:) המחירים נעים מ16 ש”ח ועד תוספים יקרים יותר,
      מוזמנת להגיע אלינו לייעוץ ועזרה:)

סגור לתגובות.