חוזרת לשיגרה? נסי את זה…

חוזרת לשיגרה? הנחיתה מהחופש הארוך היא הזדמנות מעולה להתרענן ולהתחיל מחדש…

אני שומעת בכל מפגש נשי בהרצאות וסדנאות על הרצון לחיות בריא, פשוט, שפוי וטבעי הרבה יותר,

מי לא רוצה לקום רעננה אחרי לילה של שינה טובה ולזנק מהמיטה ליום שמחכה לה?

אבל יש כמה מרפקים קטנים שננעצים בנו במהלך היום וגורמים לנו לחזור לדפוסים העייפים

שרק גורמים לנו לכסות את הראש בבוקר ולרצות לחזור לישון ליום הקרוב…

אז הנה כמה טיפים ירוקים, מעשיים ובעיקר פשוטים! כל מה שצריך לעשות הוא לנסות…

  1. היום החדש שלך מחר- מתחיל עכשיו- בערב! וזאת סיבה מעולה להחליט שבשש בערב כשהשמש שוקעת גם המסך הולך לישון- לא תאמיני כמה מוקדם תתחילי ללכת לישון כשהפלפון שלך כבוי באיזו מגירה רחוקה. ויותר מזה- לא תאמיני כמה כיף להתעורר מוקדם אחרי שישנת מספיק שעות שינה איכותית עמוקה וטובה.                                                                                                                                    מתקשה להרדם? נסי את שמן זרעי הפסיפלורה שלנו!

    חומרי ניקוי טבעיים
    צמחים לשינה טובה
  2. לקום מוקדם- בשביל זה צריך לעבוד על הפיטפוט בראש ולהתחיל עם 10 דק’ מוקדם יותר. אל תנסי לתכנן שגרת בוקר שלמה- בחרי רק דבר אחד- כמו מתיחות, קצת יוגה או מדיטציה פשוטה לעשר דקות לפני שהבית מתעורר. גם להשקות את העציצים, או פשוט לשבת על המרפסת יעשו את העבודה.
  3. כוס מי-לימון. כן,כן, נשמע פשוט ושווה זהב! מסתבר שהרגל קטן בריא גורר את הגוף כולו לרצות עוד מהטוב הזה. נסי להתחיל את הבוקר עם כוס מים גדולה שסחטת לימון לתוכה. הבטן מתחילה עם בסיסיות בריאה ואת מתחילה ברגל ימין. קפה- out! לימון- in! בעונות שאין לימון אני משתמשת בשמן לימון שלנו – טיפה אחת בכוס מים. תענוג טהור.
  4. צידה נכונה לדרך- אם את יוצאת מהבית עשי לך כלל לא לצאת בלי צידה טובה כלומר- פירות,
    שמן זרעי פסיפלורה -רגיעון טבעי
    רגיעון טבעי, לטיפול טבעי בבעיות קשב וריכוז, טיפול טבעי בתסמיני גיל המעבר

    ירקות, שייק טוב – זה דורש מאמץ התחלתי אבל אחר כך לא תוכלי לצאת אחרת זה ממש כמו לנעול נעליים בבוקר- אין דרך אחרת לצאת לעולם!                                                            קחי לך תמרים ואגוזים לרגעים שמתחשק מתוק וצאי כמו מלכה ליום החדש!

אז עד כאן שינויים קטנים שעושים הבדלים גדולים- נסי אותם במשך שבוע, ובבקשה אל תשכחי לחזור לספר לי מה הולך ומה קשה יותר? ואם יש לך טיפ נוסף לשגרה הלא שגרתית החדשה…

נחיתה רכה והעיקר- בלב שמח,

אסתר