חומרי הגלם שלנו-הבריאות שלך מעל לכל!

חומרי הגלם שלנו – גורמה טהור של טבע :

אסתר לחמן מלקטת צמחי מרפא

לפני הכל ומעל לכל המטרה שלנו היא לחבר בין עולם היופי לעולם הבריאות- אין סיבה להעמיס על הגוף מרק כימיקלים ורעלים שהוכחו כמזיקים אם אפשר להנות ממוצרי גורמה טבעיים טבעונים ובריאים באמת!
זה התענוג היומיומי שלנו לפתח לרקוח ולייצר עבורכן מוצרים יעילים שמזינים את גופך ומעניקים לו שפע טבע טהור ואיכותי בכל שימוש!
מאחר וכל מוצרינו עומדים בתקנים מחמירים של ‘אורגני’ – אנחנו בוחרים חומרי גלם טהורים המותרים גם לאכילה! הגוף שלנו ‘אוכל’ כל מה שאנחנו מורחות מרססות ומניחות עליו, ולכן חשוב כלכך לא להתפשר ולהזין אותנו באיכות גורמה אורגנית טבעונית מדהימה.
הפרחים, צמחי המרפא והזרעים שלנו מגיעים מחווה אורגנית בצפון,
כל השמנים שלנו הם שמנים אורגניים בכבישה קרה באיכות הגבוהה ביותר,
במוצרים שלנו הריחות מבוססים על הלחנת ריחות במיומנות נדירה של אסתר שהתמחתה בהלחנת בשמים טבעיים בשיטות מסורתיות, אנו עובדים אך ורק עם שמנים אתריים אורגנים טהורים 100% !
הנקראים גם ‘הנשמה של הצמח’
ארומה מענגת המשפיעה על גוף ונפש-
שמנים אתריים הם תמציות טהורות של פרחים עלים ועשבים שעברו זיקוק בקיטור- שיטה מסורתית השומרת על התמציות טהורות ומרוכזות.
לשמנים אתריים יש השפעה מיידית על מצב הרוח והמצב הגופני
לדוגמא:
*תמציות פרחי תפוז /לימונים /אשכולית והדרים- מרומם מצב רוח , עוזר למיקוד, ובהירות , אנטיספטי, אנטיטוקסי(נוגד רעלים), משתן, מזרז עיכול, ממריץ את זרימת הלימפה, אנטיבקטריאלי, עוזר לפיזור צילוליטיס, יעיל בטיפול בעור שמן – מאזן הפרשת שומן בעור, יעיל בטיפול באקנה, מחזק את טונוס העור והרקמות, מרגיע עייפות שרירים, משחרר בצקות, מקל על כאבי ראש  מעניק שמחה ותחושת הקלה,
מאושש מתשישות נפשית, מסייע להתגבר על פחד קהל, מעכב חמצון.
תוכלו להרגיש אותו בכל מוצרי היומיום שלנו- דאורדורנט פרדס/לואיזה, סבון מליסה ,קרם גוף זוטא לבנה ובשמפו יערת-דבש
ורדים
# הגרניום- שמן נשי במיוחד- מאזן הורמונלי, אנטי-דכאוני,
מטהר את הלימפה והגוף,  מאזן גוף ונפש. מקל על מצבי מתח, דיכאון, חרדות,  מאזן פעילות הורמונלית –  שמן אנטיספטי, אנטי דלקתי, אנטי פטרייתי,  מפזר שטפי דם, מחזק נימים, מזרז החלמה של כיבים. מאזן את הפרשת השומן על שטח העור ומטפל באקנה, דוחה חרקים מעופפים,  יעיל לסילוק כינים בתערובת עם שמנים נוספים. השפעתו של שמן הגרניום על העור היא מופלאה ומיידית הוא מעניק לחות וטונוס לעור יבש ומבוגר ומשמש רבות בתכשירי טיפוח טבעיים לאיזון העור , מחדש עור עייף, יבש או מבוגר, מיוחד לטיפול בעור דלקתי, דרמטיטיס, אקזמות, כיבי עור ופצעים.
תוכלו להריח אותו במוצרים שלנו- קרם פנים מרווה/נץ החלב, דאורדורנט קרם/לואיזה/פרדס, סרום זרעי האתרוג / זרעי רימונים קרם לילה הדסים/נר הלילהלבנדד* – הלבנדר הוא מלך השמנים, זהו אחד השמנים הבודדים שמותר למרוח ישירות על שטח העור ללא דילול בשמן צמחי.
שמן חובה בכל בית כשמן עזרה ראשונה, בכל מקרה של כוויה, חתכים, פצעים, עקיצות, דימום וכד מומלץ ורצוי למרוח שמן לבנדר ללא דילול על המקום, מרגיע
מחייה עור יבש, תורם למראה בהיר ואחיד של העור, מעודד צמיחת שיער שנשר בעקבות טראומה או מצבי לחץ, מסייע בטיפול בפסוריאזיס, דרמטיטיס, אקנה.
‘טבעי’ כבר לא מספיק לנו כיום- תרשי לעצמך את הטוב ביותר- רק אורגני טהור וצלול באמת!