נשירת שיער? 4 דברים שאת חייבת לדעת!

מידי שבוע אנחנו מקבלות שאלות לגבי נשירת שיער. מאחר וקבלנו ים המלצות וסיפורי נשים שהצליחו לצאת ממעגל הנשירה:) אני רוצה לשתף אתכן בכמה עובדות שאולי לא ידעתן-

4 הרגלים שיעשו שינוי מיידי וקבוע בצמיחה ובחוזק השערה-

נשירת שיער
נשירת שיער

אז קודם כל חשוב לדעת שבזמן ההריון הגוף “שומר” על מאגרי השיער המינרלים והויטמינים ואישה בהריון כמעט לא סובלת מנשירה- מה קורה מיד אחרי הלידה? או בשינויים הורמונליים בעקבות לחץ, מתח, חרדה? הגוף “משחרר” נמצא בחוסרים והסימן הראשון שנראה הוא נשירה מסיבית של שיער- ואפילו קרחות!

מה אפשר לעשות??? קודם כל להרגע! ואני לא צוחקת-המעגל הראשוני הוא הרגשי- את עייפה,לחוצה- ועוד מתחילה להקריח- את נכנסת ללחץ ו….-הנשירה גוברת! השיער הוא ראי ישיר למצב הנפשי! אז קודם כל- לרכז כוחות אנרגיה וכוונה בנשימות עמוקות, בהבטחה לגוף שהכל בטיפול והוא תכף יתאזן!

מוצרים לאם ולתינוק
ממה עשוי התינוק שלך?

ועכשיו:

עיסוי קרקפת: זקיקי השיערה נוצרים ומתחזקים ככל שיש זרימת דם חילוף תאים וחמצן בעור הקרקפת- בנוסף, שמן קוקוס מחזק את הקולגן ואת מעטפת השיערה ומאיץ צמיחת שיער, לכל זה נוסיף גם 5 טיפות שמן אתרי רוזמרין שמונע נשירה,מעכב הלבנת שיער ומחזק את שורשי השיערות- הכיני לך שמן עיסוי להמרצה וחיזוק עור הקרקפת- 1 כוס שמן קוקוס +5 טיפות שמן אתרי רוזמרין אורגני שתמצאי כאן באתר ערוגות.  בכל יום לפני המקלחת בבוקר או אחרי מקלחת בערב- עסי את הראש הצוואר ואזור הקרקפ למשך 5 דקות לפחות! ממש עיסוי ארוך נעים, מרגיע- את ההשפעה תראי מיד! השיער מתעבה, גדל מהר יותר ובריא הרבה יותר!

מגנזיום- נשירת שיער הולכת יד ביד עם חוסרים במינרלים! הוסיפי לתזונה היומית שלך 2 אגוזי ברזיל שמפוצצים במגנזיום, אשלגן, בזרל, מנגן ועוד, וחופן גרעיני דלעת שבנוסף לכל המינרלים מגבירים ספיגת מגנזיום בגוף! בנוסף תוכלי להוסיף מלח הימאליה ורוד לסלט או לכל ארוחה.

הגיע הזמן להיפרד מהכימיקלים! נשים רבות לא מודעות לסכנה ולנזק שמרכך שיער עושה! מרככי שיער כימיים מכילים סיליקונים סינטטיים שמחלישים מיידית את השיער, מאיצים נשירה וגורמים לנזק בלתי הפיך לשורשי השיערה- כמובן שגם השמפו הרגיל רעיל ומאיץ הלבנה ושיער עייף ושחוק, אבל אם אנחנו מתמקדות בנשירת שיער- פשוט תגידי שלום למרכך הכימי! את לא תאמיני כמה מהר השיער יתאושש!!! מה כן? שמפו טיפולי קינואה! מרכך תה ירוק אורגני! המוצרים שלנו מקבלים מחמאות חמות כל יום-ואני מאושרת לדעת שנשים נפרדו מכימיקלים והתקדמו לטיפוח בריא יעיל וטבעי באמת!!!

פעילות גופנית לימפטית- אני אסביר! מערכת הלימפה שלנו הולכת יד ביד עם המערכת ההורמונלית- ברגע שהגוף משחרר אנדרופינים, נמצא בתנועה וניקוז לימפטי- ההורמונים מתאזנים- והגוף מתחיל להצמיח ציפורניים ושיער באופן קבוע בריא ומאוזן. מה מניע את הלימפה? קפיצות בטרמפולינה! ריצה קלה, הליכה מהירה,יוגה יוגה יוגה- אין כמו היוגה כדי להרגיש טוב, להרגע ולהתאזן- אפילו כמה מתיחות בוקר יניעו אותך להרגיש טוב יותר ולתת לעצמך יום מאוזן רגוע שפוי ובריא עוד יותר… אם את אחרי לידה פשוט צאי להליכה קלה (רק אחרי 3 חודשי לידה!) עם העגלה לנשום אוויר להזיז את הגוף-לנשום אוויר נקי…

לסיום- הגוף-נפש שלנו הם אחד- ואם מישהי מתקשרת לקו הייעוץ שלנו לגבי עור יבש או שיער נושר-זה הרבה פעמים קשור למצב הנפשי- קחי לעצמך החלטה טובה להתחיל לטפל בך לפני הכל וכולם!

יש לך שאלה? מתלבטת מה המוצר הכי טוב עבורך? אנחנו כאן! תתקשרי או שלחי הודעה 0502249600 /0775006038

 

 

12 תגובות בנושא “נשירת שיער? 4 דברים שאת חייבת לדעת!”

  1. האם כדאי להוסיף לשמן קוקוס ולרוזמרין גם מעט שמן קיק? (שמור לעודד צמיחת שיער)
    תודה!

    1. היי טליה-כן כמובן שמן קיק מאיץ צמיחת שיער ומחזק את השורשים באופן מיידי:)
      אסתר

  2. האם ההמלצות בכתבה טובות גם לגברים. בעיקר האם השמפו מתאים לגבר?. תודה על תגובה

    1. היי ממליצה מאוד לגברים את השמפו לבנדר מנטה /קינואה טיפולי לנשירה

    1. רציתי לומר תודה ענקית! שמפו הקינואה מדהים! ניסיתי אותו לאחר חודשים בהם הקרקפת היתה רגישה מגורה ופצעונית, לאחר החפיפה הראשונה כבר היה שיפור משמעותי, הגירוי נעלם והקרקפת החלה להשתקם. אני כרגע לאחר חפיפה בפעם השניה, השיער מרגיש נהדר, עור הקרקפת חזר לעצמו ואינו מגורה. אני מרגישה שכעת השיער מתחיל הליך ריפוי וצמיחה, כשהקרקפת בריאה ונושמת. תבורכו!

  3. תודה על המאמר. מבקשת לדעת האם נכון גם לנשים מבוגרות? (65) השיער נושר לי בצורה מבהילה! האם יש משמעות להיותי חובשת פאה הרבה שנים?

  4. לגבי המגנזיום, כן שמתי לב לצמיחת השיער המחודשת שלי אחזור למגנזיום
    טוב לגבי העיסוי אני לא חופפת יום יום אבל זה יהיה נעים בכל מצב עיסוי נעים לראש

    והיות ויש לי שיער מתולתל אני חופפת בשמפו ללא מלחים ושום מרכך לא נוגע לי בראש חלילה מלהזכיר

    1. היי ,
      המוצרים שלנו לשיער הם ללא סיליקון חומרים משמרים ומלחים שעושים נזק לשיער מייבשים אותו לטווח הארוך ורק עושים נזק לשיער .

  5. האם אפשר להחליף את שמן הקוקוס בשמן זית שהושרו בו עלי רוזמרין למשך שבועיים? יתרונות? חסרונות?

סגור לתגובות.