המלכה קליאופטרה ואת

לאחרונה החלטתי להתחיל בסדרת הדרכות אנטרנטיות כדי להעביר את המסר הכל כך חשוב שעבורו אני קמה בבוקר, כאישה לאישה אני יודעת כמה עומס יש עלינו, כאמהות ורעיות ומנהלות הבית ושלא נדבר על הקריירה.
בתוך כל הבלילה הזו יש גם את עצמנו, שאיך לא?
אנו נשכחות פעם אחר פעם ומגיעות עם הלשון בחוץ לסופי היום, לעניינים שלנו ולטפוח שלנו. מהמקום הזה שאני כל פעם שומעת בחנות שלנו שוב ושוב, את השאלה- איך לשמור על שגרת טיפוח מהירה? אפקטיבית ובריאה? לנו ולבני המשפחה?

התגבשה בי ההחלטה להעביר את הידע הלאה,
אליכן שתראו בכמה פשטות ניתן לטפח את הגוף והנפש שלנו.
בעיני טיפוח הוא לא רק עור פנים מוזן, טיפוח הוא עור גוף בריא ונעים,
טיפוח הוא שיער נעים ונקי ,טיפוח הוא רוגע ודיוק במי שאנחנו, טיפוח של הנפש.
מבחינתי אני רואה את זה כסנטר של מי שאנחנו.

האם אני אשת קצה שמכבה שריפות כל היום ולא יודעת איפה להניח את הראש? או שאני אישה מתוכננת שיודעת לנהל את הבית ואת כל הצרכים שלי? ותוך כדי  זה אני לא שוכחת את עצמי, לשגרת טיפוח, להראות כמו שאני רוצה, לעסוק במה שאני אוהבת ולחייך כי ברוך השם, חמסה חמסה,  יש לנו מלא סיבות לחייך.

ה-wellness אותו אני כל כך אוהבת כמילה כל-כך מדוייקת, כי זה אף פעם לא רק קרם הפנים, או קרם הרגליים, אלא זו אמירה. אמירה שאני שמה אותי כאן במרכז או על השולחן כשכולם מביטים.
אני כמו שאני רוצה להיות להראות, להריח, להרגיש, דווקא כי אנו בקלות יכולות להשאב לכלל התפקידים בעולם שמוטלים עלינו.
ואני תמיד נזכרת בסיפורים על קליאופטרה שנהגה לטבול באמבטיות של חלב ודבש. מלכה לא? אז אני רוצה לטבול איתכן באמבטיה של ארומותרפיה ולכן ביום חמישי אנו ניפגש להדרכה אנטרנטית בנושא הכי הכי הכי שווה .עמוד הארוע כאן  כנסי ולחצי “משתתפת” ונתראה בחמישי בערב, לייב. (תעשי לך כוס צ’אי, תרדימי את הילדים מ-ו-ק-ד-ם ותפני זמן שהוא רק שלנו😉)
ואם  יהיה כיף אני מבטיחה שנעשה זאת מעת לעת, ביחד, כדי להנות יותר(-:
שיהיה שבוע מעולה!

המלכה קליאופטרה