אמא נגה: הכירו “כרמים” איפור מינרלי מבית ערוגות

“ערוגות” הינו מותג מוביל ברוקחות טבעית המייצר מוצרים אורגנים ועכשיו גם איפור מינרלי מהערוגה והטבע ועד לבקבוק הכירו את “כרמים”. מילה של “אמא נגה”.

העור שלנו הוא איבר שסופג את כל החומרים שבאים איתו במגע, כולל הקרמים שאנחנו מורחים, והם נכנסים למחזור הדם. כיום הפיקוח על מרכיבי המוצרים הוא מינימלי ומאפשר ליצרנים להכניס מרכיבים כמו תוצרי תעשיית הנפט ומשמרים סינטטיים, ואף לקרוא למוצר טבעי מבלי לחשוש.

אסתר לחמן הרוקחת והבעלים של מותג הקוסמטיקה האורגני “ערוגות” אומרת “…שנים שהלקוחות שלנו שמשתמשות במוצרי “ערוגות” דורשות גם איפור. זהו תחום מאד מאתגר ומחדש היות והצלחנו לייצר פורמולה אורגנית טבעית מהערוגה היישר לשולחן האיפור של האישה”.

אם נסתכל סביבנו בטבע, נראה שכולו צבעים ופיגמנטים, ואחרי כ-5 שנים של פיתוחים מעבדתיים הצלחנו למצות את הפיגמנטים והמינרלים של הטבע ולהפוך אותם לאיפור אמיד בו העור נושם.

“כרמים” הינה סידרת איפור מינרלית מזינה מבית “ערוגות”, המטפחת ומבליטה יופי מבלי לחסום את נקבוביות העור ומבלי להזיק לעור. הסדרה מבוססת על חומרים אורגניים וטבעיים, פיגמנטים טבעיים המחמיאים ומדגישים את היופי הטבעי. המגנים על עור הפנים, מזינים ומטפחים אותו, ומבטיחים מראה טבעי וזוהר. בקיצור, 100% יופי טהור, איפור טבעוני, ללא רעלים, פרבנים ומרכיבים סינתטיים.

אסתר לחמן מוסיפה ואומרת “..השמות של סדרת “כרמים” מבוססים על שמות יינות היות והרגשנו כי עולם היין משותף לנשיות, טבעיות וסטייל. BB Cream זכה להיקרא סוביניון, שרדונה ושנין בלאן, הפודרות העדינות הן שמפניה, למברוסקו וקאווה, הסמקים הם היינות האדומים, רוזה, מרלו ושיראז. הליפ-גלוס הוא שרי, והשימר ריזלינג. “בדרך זו הצלחנו לייצר חיבור לטבע, לנשיות, לסטייל ויוקרה.”

BB קרם – הוא קרם אורגני נושם המספק 30SPF הגנה מהשמש מקרני  UVA ו- UVB, כיסוי אחיד לעור ולחות מתמשכת מבלי לחסום את הנקבוביות. מעניק לעור הגנה מהשמש , כיסוי טבעי והזנה עמוקה של העור. BB קרם, מכיל חומרי גלם טהורים המעניקים צבע טבעי לעור ומזינים ומטפחים אותו בו זמנית. מועשר בחמאת שיאה אורגנית המסייעת להתחדשות העור ומגנה מפני נזקי השמש והסביבה, אלוורה אורגנית לטיפול בכתמי פיגמנטציה ויצירת גוון עור אחיד ושמן חמניות העשיר בויטמנים ומינרלים ומסייע בצמצום נקבוביות. קרם BB מגיע בשלושה גוונים סוביניון – בהיר, שנין בלאן – בינוני, שרדונה – כהה

בסקירה, הקרם מגיע בשפורפרת המכילה 50 מ”ל קרם, ב 3 צבעים: בהיר – סובניון, בינוני – שנין בלאן, כהה – שרדונה. הקרם נמרח בקלות ונספג מצויין בעור הפנים. הצבע שקיבלתי להתנסות עפ”י בקשתי שנין בלאן והוא מושלם לעור הפנים שלי. הוא מתמזג מצויין ומעניק מראה אחיד וחלק מכסה פיגמנטציה קלה ומשפר את מראה עוד הפנים. אהבתי מאד 🙂 ממליצה בחום  מילה של “אמא נגה”.