אמא נגה: מגזין אינטרנטי להורים וילדים

ערוגות טיפוח אורגני, הוא של אסתר לחמן, רוקחת טבעית, התמחתה בארץ ובעולם ברוקחות טבעית, מוסמכת רוקחות וקוסמטיקה טבעית בארה“ב ובאנגליה, נטורופתית יועצת תזונה ובריאות הרבליסטית קלינית. אחרי לימודי רוקחות, אסתר לחמן, הגיעה לפורמולות נדירות באיכותן ויעילות ביותר. ההתמחות שלה היא היא פיתוח פורמולות טבעיות העומדות בסטנדרטים בינלאומיים. כל מוצרי, ערוגות, נרקחים בעבודת-יד מוקפדת ומכילים תמציות ארומתרפיות טהורות, שמנים אורגניים בכבישה קרה בלבד, מיצויים אורגניים מצמחי-בר ,וצמחי-מרפא.
קיבלנו לסקירה מארז ובו 4 מוצרים של “ערוגות קוסמטיקה טבעית” סרום חומצה היאלרונית, קרם הגנה לפנים, משחת הפלא האורגנית וסבון גוף אורגני.

סרום חומצה היאלרונית עם המולקולה הטבעית הקטנה ביותר! החומצה ההיאלורונית מופקת כולה מן הצומח אורגנית וטבעונית לחלוטין. תפקידה, להעביר ערכי תזונה לכל תא ותא.
גם קולגן יש לנו באופן טבעי בגוף והחומצה ההיאלורונית מתחברת אליה באופן טבעי ויוצרת מעין חיזוק איתני בשכבת העור שמעניק לו מראה מלא יותר, רענן וחיוני.
החומצה מחליקה קמטים, קמטוטים ויוצרת עור בעל גוון אחיד ומראה בריא יותר.
לחומצה יש יתרונות נוספים היא מטפלת בבעיות עור נוספות כגון: סבוריאה, פסוריאזיס ואקנה מבוגרים.

בסקירה, הסרום חומצה הילארונית מגיע בבקבוק עם משאבה ובו 30 מ”ל. הריח נעים מאד. ריח של רעננות טבעית, מיוחד מאד. הסרום נספג מצויין בעור ומשאיר אותו רענן, גמיש וספוג בלחות ומאד נעים למגע. חייבת לציין שהפנים מעט זוהרות לאחר השימוש בסרום. אהבתי מאד 🙂 ממליצה בחום מילה של “אמא נגה”.

קרם הגנה טבעי אורגני לעור הפנים – בעל מסנן קרינה SPF 30. מסנן קרינה פיזיקאלי – אבץ – (שאינו ננו!) מינרל המסנן את קרני השמש המזיקות UVA ו – UVB , תמצית אצה אדומה (אסטסנטין) שידועה כמסננת הגנה טבעית ומעניקה איכויות אנטיאייגינג’, תמציות צמחים ארומטיות לריענון והזנה, יחד עם חמאת שיאה אורגנית, תמצית שמן ארגן אורגני הידועים במקדם הגנה הגבוה שלהם, ויטמין E טבעי 100% (TOCOBIOL C) ותמצית תה ירוק אורגני – המעניקים הגנה מקסימלית מהשמש תוך הזנת העור בטוב ביותר. הקרם היפואלרגני ובטיחותי לשימוש.

בסקירה, הקרם הגנה מגיעה בבקבוק עם משאבה המכיל 50 מ”ל. הקרם לבן סמיך אך נספג מצויין. לא משאיר סימנים על עור הפנים. אני אוהבת מאד את הריח (כבר ציינתי בסרום) ריח נקי של טבע אהבתי 🙂 . מבחינתי חשוב מאד שקרם ההגנה, אינו צורב בעיניים (יש לי עיניים רגישות…). בחברה אומרים שהקרם הגנה יכול להחליף את קרם הפנים בתקופת הקיץ. אהבתי 🙂 ממליצה בחום מילה של “אמא נגה”.

משחת הפלא האורגנית עוזרת לאנשים רבים כבר בארץ ובעולם בהתמודדות עם בעיות עור שונות. מבעיות של אסטמה של העור, אקזמות, החלמה מהירה אחרי ניתוח להחלקת העור, פסוריאזיס ועוד הרשימה ארוכה.

משחת הפלא האורגנית מכילה דונג אורגני בעל סגולות מרפא מופלאות, שמן זית וחמניות אורגני בכבישה קרה ללחות, ויטמין E טבעי 100% לשיקום עור פגום, ותמציות צמחים אורגניות – לבדר, קלנדולה וקמומיל.

בסקירה, בדקנו את המשחה על עקיצות של יתושים. מרחנו פעמיים ביום. המשחה הרגיעה את העקיצה, העלימה את האדמומיות ותחושת הגרד פחתה. אהבנו מאד 🙂 מילה של “אמא נגה”.