גלית מספרת: “ערוגות” – מוצרים אורגניים ברוקחות טבעית

לאחרונה קיבלתי מוצרי טיפוח נפלאים של חברת ערוגות להתנסות, הייחודיות של המוצרים שהם מופקים ברוקחות טבעית, מאוד חשוב לי לטפח את עור הפנים שלי כחלק מהשגרה היומית, אני נמצאת במירוץ יומיומי ועם יומן מאוד עמוס, אך כל בוקר וכל ערב אני מקדישה לטיפוח, לא משנה יש לי זמן, אין לי זמן, אני מתחייבת להקדיש זמן איכות לעצמי, וכאשר קיבלתי את המוצרים הטבעיים של חברת “ערוגות”, אהבתי מאוד את הסיפור שעומד מאחורי המוצרים הללו, ואת הייחודיות שלהם, והתחלתי להשתמש בהם, לפני שאספר לכם על ההתנסות אני רוצה שתכירו גם את חברת “ערוגות”.

אסתר ואיתי לחמן הם האנשים מאחורי המותג “ערוגות”, מוצרים אורגניים המופקים ברוקחות טבעית, מן הערוגה שבחווה שלהם היישר אל הבקבוק אצלכם בבית, למותג מנעד רחב של מוצרים אורגניים השומרים על בריאותנו, על הסביבה ועל כדור הארץ. המותג “ערוגות” הוא המוביל בישראל ברוקחות טבעית וביצירת פורמולות למוצרים טבעוניים.
כיום המודעות למוצרי קוסמטיקה בריאים ונטולי כימיקלים עלתה משמעותית, ואנשים מחפשים את האורגני והטבעי שישמור על בריאותם. לצערנו רוב המוצרים בעיקר בתחום הביוטי מכילים כימיקלים וחומרים מזיקים הנספגים בעור ועוברים ישירות למחזור הדם, למעשה, שכשאנחנו מורחים קרם פנים כל בוקר וערב, אנחנו מורחים חומרים מזיקים על העור ופוגעים בבריאות האישית שלנו.
כל מי שחשוב לה להשתמש במוצרים טבעיים, אורגניים כאלה שנוצרו ברוקחות טבעית, כדאי שיכיר את המותג “ערוגות” ואת אסתר לחמן שרוקחת מוצרים טבעיים ואורגניים, ותרופות מצמחי מרפא כמו לבנדר וקלנדולה, ומייצרת קרמים, תחליבים וג’לים. כולם על טהרת האורגני.
אסתר היא שם דבר בעולם הרוקחות הטבעית, בחווה שלה ושל בעלה איתי במושב “שובה” הם
מגדלים גידולים אורגניים מהם רוקחים את מוצרי “ערוגות”. מהערוגה שבחווה היישר לשיער, לעור הפנים, ולגוף שלנו.
כל המוצרים של “ערוגות” הינם על טהרת הצמחים האורגנים, ללא מלחים, לא נוסו על בעלי חיים ללא בישום וחומרים משמרים, כולם תוצר של רוקחות טבעית עם אישור אמריקאי ואירופאי ותקן פיקוח אורגני מיוחד.