דיתה עופרים: למותג האורגני “ערוגות” ליין מוצרי איפור מינרליים

בוודאי תשמחנה לדעת כי יש כבר BB מינרלי אורגני בסדרת האיפור החדשה של המותג “ערוגות” של אסתר לחמן. כמוהו, כל מוצרי האיפור המינרליים של “ערוגות” הם פרי רוקחות ופיתוח של למעלה מ-5 שנים, איפור מינרלי מהערוגה והטבע ועד לבקבוק.

המקור של קרמיה- (BB (Balm Blemish הוא בקוריאה, שם נוצר במענה להשתוקקות הנשים הקוריאניות למראה פנים זוהר אחיד ונטול פגמים. בארצות המערב, ייעודו הראשוני של קרם ה-BB היה לנשים שעברו טיפולי פנים אגרסיביים עם חומצות החודרות לעומק ונדרש היה להעניק לעור מראה סביר עד להחלמתו. עם השנים, הוא הפך לסוג של מייק-אפ קליל מהיר ואיכותי, המעניק לנשים כיסוי של מייק-אפ ומקדם הגנה וכן תוספת לחות ותועלות נוספות בהתאם למרכיבים המשולבים בו – וכל זה במוצר אחד. בפרוש, מענה מעולה בקיץ הישראלי, אך גם בחורף ייטיב ביותר עם המבקשות איפור קליל בדרגת כיסוי שיכולה להיות גם בינונית, בהתאם לכמות החומר שאנחנו מניחות על עור הפנים שלנו. היתרון במוצר של “ערוגות” בהיותו אורגני, נושם, מיטיב עם עור הפנים – ולא מזיק לו כי הוא מכיל חומרים טבעיים ואורגניים בלבד, ללא משמרים וכימיקלים וללא חומרים סינטטיים ואגרסיביים.

אחרי שאסתר לחמן, מי שעומדת בראש המותג “ערוגות”, כבשה את המדינה עם סדרות מוצרים אורגניים אותם היא רוקחת ברוקחות טבעית, היא הבינה שעליה לתת מענה לנשים גם בתחום האיפור, כי כך ביקשו הלקוחות הנאמנות של מוצרי “ערוגות”. בהחלט, זהו צורך אמיתי של העור שלנו, כי הוא איבר שסופג את כל החומרים שבאים איתו במגע, כולל הקרמים שאנחנו מורחים, והם נכנסים למחזור הדם. לדבריה, כיום הפיקוח על מרכיבי המוצרים הוא מינימלי ומאפשר ליצרנים להכניס מרכיבים כמו תוצרי תעשיית הנפט ומשמרים סינטטיים, ואף לקרוא למוצר טבעי מבלי לחשוש.

לדברי אסתר לחמן: “רוב הנשים מתאפרות, מי יותר מי פחות, אולם כל מוצרי הקוסמטיקה כיום מכילים חומרים סינטטיים וכימיקלים. נעשה מחקר שהוכיח כי ישנם 400 סוגי כימיקליים שונים בדם של כל אחת מאיתנו, תוצאה ישירה משימוש בקרמים, בחומרי ניקוי, סבונים, משחת שיניים ועוד, מוצרים הנמצאים בשימוש יומיומי ואנחנו לא נותנים את הדעת מה הם מכילים ומהו הנזק שלהם לטווח הארוך והקצר, וזה כולל גם את התינוקות והילדים שלנו”.

מוצר הדגל בסדרת האיפור של “ערוגות” הוא “ביבי קרם” (BB Cream), שמעניק שילוב של קרם לחות, מייק אפ והגנה מהשמש בדרגה גבוהה SPF30. הוא מתאים לכל סוגי העור וגם לעור רגיש במיוחד, מושלם לקיץ ובמיוחד לנשים הממהרות בבוקר. הוא מעניק כיסוי קל עד בינוני ובעל גוון עדין היוצר מראה עור אחיד, מכסה פגמים קלים ומשפר את עור הפנים – שמים רק קרם אחד וזהו.

יתרון מאוד ברור בהיותו קרם אורגני נושם, המעניק בנוסף לכיסוי האחיד גם לחות מתמשכת מבלי לחסום את הנקבוביות. חשובים חומרי ההזנה לטיפוח העור המשולבים בו, ביניהם: חמאת שיאה אורגנית המסייעת להתחדשות העור ומגוננת עליו מפני נזקי השמש והסביבה; אלוורה אורגנית לטיפול בכתמי פיגמנטציה ויצירת גוון עור אחיד; שמן חמניות העשיר בוויטמינים ומינרלים ומסייע בצמצום הנקבוביות.

מגיע בשלושה גוונים כך שכל אחת תמצא את הגוון הנכון לה. הגוונים נבחרו בהתאמה מירבית לגווני העור השכיחים בישראל: סובניון – הבהיר, שנין בלאן – מדיום ושרדונה – הכהה. למרות השמש הקופחת, העדפתי לבחור בגוון “סובניון” הבהיר ואני מאוד מרוצה ממנו. אני חייבת לנחם מי שטעתה בבחירת הגוון ולשתף שמאוד קל לעשות פעולה אישית מתקנת. לקחת בהיר מדי עבורך – הניחי ממנו שכבה נוספת וגם התנחמי בכך שבחורף הוא יהיה לך בול; לקחת כהה מדי עבורך – ערבבי מעט ממנו על גב כף היד שלך עם קרם לחות. חייבת לציין כי אריזת השפופרת נוחה מאוד לשימוש ומבטיחה הימנעות ממגע אצבעות עם חומר הקרם.

פריטים נוספים בסדרה: מסקרה, ליפגלוס ב-3 גוונים, שימר ב-2 גוונים, פודרה במנעד צבעים עם תוספת הגנה מהשמש וסומק ב-3 גוונים. את הפודרה מניחים מעל מייק-אפ או BB והיא יוצרת משטח חלק שמקבל היטב את חומרי האיפור ומונע מהם יצירת כתם צבע או שקיעה בקרם. את הפודרה אני מניחה גם על העפעפיים והיא משפרת את עמידות צלליות העיניים. הסומק בסדרה ממש קסום ובהתאמה לגווני האיפור הטבעיים העכשוויים, אני מניחה אותו כצללית עיניים והוא מעניק לעור הפנים המאופר מראה אחיד ומחוייך.

ודאי ברור לכן כי אסתר לחמן לא מסתפקת באיפור כצבע, אלא משלבת בפריטי “ערוגות” תועלות טיפוח והזנה. הפודרה האורגנית נושמת ואינה חוסמת את נקבוביות העור. היא סופחת שמנוניות, מקבעת איפור ויוצרת מראה עור אחיד ומט. מכילה חומרי גלם טהורים המעניקים צבע טבעי לעור, מזינים ומטפחים אותו. מועשרת בוויטמין E, השומר על לחות העור ופועל כנוגד חמצון. מכילה אף היא מסנן קרינה, הפעם בדרגה SPF10 . לגבי הסינון, קחנה בחשבון כי דרגת הסינון הסופית אינה סכום המסננים אלא זו של המסנן הגבוה יותר. תוספת סינון גם בפודרה מבטיחה כיסוי מלא יותר לעור הפנים ותועלת גם למי שלא בחרה באותו היום להשתמש ב-BB של “ערוגות” כמוצר ראשון על עור פנים נקי, שזו הפעולה המומלצת.

לצד התועלות האורגניות וחומרי איפור נטולי רעלים, ודאי ישמחו אותך השמות שנבחרו למוצרים והם מבוססים על שמות יינות, על ברכי ההרגשה כי עולם היין משותף לנשיות, טבעיות וסטייל. “BB Cream” זכה להיקרא סוביניון, שרדונה ושנין בלאן, הפודרות העדינות הן שמפניה, למברוסקו וקאווה, הסמקים הם היינות האדומים, רוזה, מרלו ושיראז. הליפ-גלוס הוא שרי, והשימר ריזלינג. “בדרך זו הצלחנו לייצר חיבור לטבע, לנשיות, לסטייל ויוקרה”, משתפת אותנו אסתר לחממן.

הקהילה של אסתר מונה כ-80K נשים, ניתן להצטרף אליה בפייסבוק, באינסטגרם, בערוץ יוטיוב או בוואסאפ. בקבוצת הפייסבוק ”ערוגות – חוכמת נשים טבעית” ניתן לקבל טיפים ועצות, בערוץ היוטיוב ללמוד איך רוקחים ומכינים מוצרים בריאים בבית כמו קרמים, משחות, ליפגלוס, ואפילו בשמים, ואפשר גם להצטרף ל”בית הספר לצמחי מרפא” המתקיים בחווה ביחד עם נשים מכל הארץ או לסדנאות בחווה, לאלו שרוצות לחוות את החוויה האותנטית וגם להיות בסמוך לאסתר שהיא מקור השראה ובעלת ידע עצום ברוקחות טבעית. אסתר הוציאה את הספר “רוקחות טבעית” שמופץ כבר במהדורה שביעית, מנהלת את המפעל באופקים ואת החנות בנתיבות, וגם מלמדת תורה.

אחת לשנה, בד”כ באביב כולן מוזמנות, הלקוחות והעוקבות ברשתות החברתיות להצטרף ל”ניקוי אביב”. במהלך שבוע שלם מתנזרים מקפה, סוכר וקמח, ואוכלים אוכל מאוזן של פירות וירקות, חלבונים ודגנים. כל אחת יכולה לעשות את הניקוי בזמנה הפנוי, רצוי באביב, ומומלץ לעשות זאת ביחד כי יש כוח ותמיכה בקבוצה. זו פעילות חברתית ללא עלות שיש בה ערך תודעתי ובריאותי לקהילה. השנה נפתחו 10 קבוצות ווטסאפ חדשות שפתוחות לכולם ואלפי נשים מכל הארץ מתחברות דרך האתר והאינסטגרם. כל שבוע עולה סרטון בווטסאפ עם הסברים של אסתר מדוע צריך לנקות את הגוף והנפש פנימה. קבוצות אלו נקראות “הראשונות לדעת” והן מקבלות את הטיפים העדכניים, וראשונות לשמוע על מוצרים חדשים עם הנחה מיוחדת ולמעשה מקבלות תוכן בריא ומועיל.

“ערוגות” זו מודעות ואורח חיים בריא, Wellness ואיכות חיים שקיימים בכל מוצר כשהתוכן חשוב לא פחות מהמוצר עצמו, בקוסמטיקה ובאיפור. האיפור המינרלי Mineral Cosmetics שנקרא גם Clean Cosmetics נועד לא רק למי שמחפשת רק את הטבעי והאורגני בחיי היומיום, אלא גם לנשים שמעדיפות איפור בריא שיגן על עורה. נשים בעלות מודעות גבוהה לבריאות, ושמירה על כדור הארץ והסביבה.

המפעל של “ערוגות” נמצא באופקים שבעוטף עזה ויש לו רישיון יצרן של משרד הבריאות ותעודת כשרות והשגחה של רבנות נתיבות. כל המוצרים נרקחים בעבודת-יד מוקפדת ומכילים תמציות ארומתרפיות טהורות, שמנים אורגניים בכבישה קרה בלבד, מיצויים אורגניים מצמחי-בר וצמחי-מרפא. המפעל בעל תו תקן אורגני ישראלי של “אגריאור”, שמקביל לסטנדרטים ולתקן של “קוסמוס”, המוביל בעולם לקוסמטיקה אורגנית ומאגד בתוכו את התקנים האורגניים של אירופה.

המוצרים האורגניים של “ערוגות” נמכרים במאות נקודות מכירה בכל הארץ (רשימה מפורטת באתר), בכל חנויות הטבע, ברשתות ובאתר האונליין של “ערוגות”. יש גם חנות מכירה בניחוח פרובנס בעיר נתיבות בה תקבלו 15% הנחה על כל המוצרים מתוך רצון לעודד את הפריפריה ואת נתיבות..

לפרטים נוספים, רכישה והכרויות עם מגוון הפעילויות, להלן הקישורים לפלטפורמות של “ערוגות”:

פייסבוק- www.facebook.com/arugotcosmetics

אתר רשמי- www.habosem.com

אינסטגרם – www.instagram.com/arugotcosmetics

נקודות מכירה- www.habosem.com/map

050-224-9600