הפיה השחורה: התמרוקיה סוקרת מוצרים אורגניים ועוד

מה: סרום חומצה הילוראונית

מה הקטע: אסתר ואיתי לחמן הם האנשים מאחורי המותג “ערוגות,” מוצרים אורגניים המופקים ברוקחות טבעית, מן הערוגה שבחווה שלהם היישר אל הבקבוק אצלכם בבית. למותג מנעד רחב של מוצרים אורגניים השומרים על בריאותנו, על הסביבה ועל כדור הארץ.

אסתר היא שם דבר בעולם הרוקחות הטבעית, בחווה שלה ושל בעלה איתי במושב “שובה” הם מגדלים גידולים אורגניים מהם רוקחים את מוצרי “ערוגות.” מהערוגה שבחווה היישר לשיער, לעור הפנים, ולגוף שלנו.

כל המוצרים של “ערוגות” הינם על טהרת הצמחים האורגנים, ללא מלחים, לא נוסו על בעלי חיים ללא בישום וחומרים משמרים, כולם תוצר של רוקחות טבעית עם אישור אמריקאי ואירופאי ותקן פיקוח אורגני מיוחד.

מוצר הדגל הוא סרום חומצה היאלורונית למילוי קמטים וקמטוטים ומיצוק העור. פיתוח ייחודי של חומצה היאלורונית המופקת כולה מן הצומח, אורגנית וטבעונית לחלוטין. בעלת המולקולה הטבעית הקטנה ביותר אשר חודרת את כל שכבות העור ועושה את ההבדל הבולט לעין.

תכלס: זהו קומפלקס ויטמינים ומינרלים החודר לרקמות העמוקות בעור וממלא את העור בלחות פעילה למשך שעות ארוכות. החומצה מחליקה קמטים, קמטוטים ויוצרת עור בעל גוון אחיד ומראה בריא יותר. הריח מעולה והתוצאות ניכרות אחרי שבוע.

כמה: 211 ₪. איפה: במאות נקודות מכירה בכל הארץ (רשימה מפורטת באתר) בכל חנויות הטבע, ברשתות ובאתר https://www.habosem.com/
מה הקטע: בסדרה הטיפולית תמצאו את “משחת הפלא” ששמה ניתן לה על ידי הצרכנים העשויה מצמח הקלנדולה ומשמשת כמשחת עזרה ראשונה בכל בית, מטפלת במגוון מקרים כמו חתכים, זיהומים

פצעים, כוויות, פריחות, גירויים ואלרגיות.

תכלס: המשחה היא שומנית, יש לה ריח מעולה של צמחי מרפא. היא קצת מקלה על עקיצות, לא מספיק לדעתי. ניסיתי גם למרוח אותה אחרי שנשרפתי בשמש ושם היא ממש מקלה ומרגיעה את העור, מה גם שהריח שלה נשאר על הגוף ואני מכורה אליו.

כמה: 95 ₪ 60 מ”ל. איפה: במאות נקודות מכירה בכל הארץ (רשימה מפורטת באתר) בכל חנויות הטבע, ברשתות ובאתר https://www.habosem.com/