ישראל היום: המחווה של מעצב האופנה למותג הקוסמטיקה מהעוטף

ערוגות הינו מותג קוסמטיקה אורגנית המיוצר על ידי אסתר לחמן ובעלה איתי יוסף המתגוררים באופקים • כחלק מההירתמות לטובת עסקים מהעוטף, המעצב רונן חן רכש מגוון מוצרים למכירה ללקוחותיו על מנת לסייע לבני הזוג להמשיך את פעילותם ולהרים קצת את הראש מעל המים
מעצב האופנה רונן חן בחר לארח בחנויות המותג שלו, כמו גם באתר, את מותג הקוסמטיקה האורגנית ערוגות המייצר במפעל שבאופקים כחלק מהתמיכה בשיקום עוטף עזה.

“מאז אותו יום שבת הארור אני עוסק במחשבות איך אני יכול, יחד עם בית האופנה שלי הפועל כבר שלושים שנה, לעזור ולתרום לשיקום אנשי הדרום ויחד עם זאת לדאוג ללקוחות שלי לקצת אוויר לנשימה. בחיפושי אחר החיבור המתאים ביותר נחשפתי למותג ׳ערוגות קוסמטיקה אורגנית’. המייסדים ובעלי המותג אסתר לחמן ובעלה איתי יוסף, מתגוררים עם משפחתם בעוטף עזה ומייצרים את כל המוצרים במפעלים בדרום, מצמחים אותם הם מגדלים בחוות גידול הסמוכה לביתם”.
משחת הפלא של ערוגות, מחיר: 95 שקלים, להשיג אצל רונן חן

כל המוצרים כבר נקנו ושולמו על ידי חן בכדי לאפשר למותג ערוגות מרווח נשימה בימים קשים אלה. ערוגות הוקם תחת תפיסה המחברת בשגרת הטיפוח בין הגוף והנפש בצורה הוליסטית.

הצמחים המשולבים במוצרים של ערוגות מגיעים ישירות עם האדמה והם משמשים כמקור הכנה למוצרים החיוניים לבריאות העור. בין המוצרים: חמאת גוף אורגנית, משחת הפלא לטיפול בעור בעייתי וסבון גוף ורד דמשק.