לאישה: מהערוגה היישר לשולחן האיפור שלך

המותג האורגני “ערוגות” מחולל מהפכה בעולם היופי הישראלי ומשיק את “כרמים” – סדרת איפור מינרלי טהור, אורגני ונושם. שוחחנו עם גורו הטיפוח הנקי, אסתר לחמן, על מה מסתתר במוצרי האיפור שלך (תתכונני לצעוק: אמא’לה!) ולמה כדאי לך לעבור לטיפוח ואיפור שיעשה לך טוב לגוף

אחרי שאסתר לחמן, מי שעומדת בראש המותג “ערוגות”, כבשה את המדינה עם סדרות מוצרים אורגניים שאותם היא רוקחת ברוקחות טבעית ומנגישה ללקוחה היישר מהערוגה לבקבוק, היא פורצת שוב עם מהפכה בעולם היופי הישראלי, ומציגה את סדרת מוצרי האיפור המינרליים, “כרמים”, פרי רוקחות ופיתוח של למעלה מ־5 שנים.
“פעם הידע על צמחי מרפא היה עובר בירושה מסבתא לאמא לבת, והיום בתרבות המערבית ישנה התרחקות מהטבע, מהבריא והנכון, לצד עלייה משמעותית במודעות למרכיבי המוצרים, בעיקר בקרב הדור הצעיר שחשוף לידע ברשתות החברתיות. ועדיין זה לא מספיק. גווינת’ פאלטרו הפכה את הבלוג שלה לשופר לאיכות חיים ול־Wellness שכולל אורח חיים בריא ונכון והעלתה את המודעות לצריכת מוצרים טבעיים, אורגניים ומינרליים. אליה הצטרפו סלבריטאיות מהעולם שמתאפרות כל יום וכל היום, וגילו שעורן מזקין טרם זמנו עד פי שניים מנשים רגילות”, אומרת אסתר.
מוצרי קוסמטיקה כיום מכילים חומרים סינתטיים וכימיקלים. נעשה מחקר שהוכיח כי ישנם 400 סוגי כימיקלים שונים בדם של כל אחת מאיתנו, תוצאה ישירה משימוש במוצרים כמו קרמים, חומרי ניקוי, סבונים, משחות שיניים, איפור ועוד, הנמצאים בשימוש יומיומי ואנחנו לא נותנים את הדעת על מה הם מכילים ומהו הנזק שלהם לטווח הארוך והקצר. זה כולל גם את התינוקות והילדים שלנו. כיום, הפיקוח על מרכיבי המוצרים בעולם הקוסמטיקה הוא מינימלי ומאפשר ליצרנים להכניס מרכיבים כמו תוצרי תעשיית הנפט ומשמרים סינתטיים, ואף לקרוא למוצר ‘טבעי’ מבלי לחשוש”.
ספרי על ההחלטה לייצר מוצרי איפור אורגניים.
“המוצרים האורגניים של ‘ערוגות’ זוכים להצלחה גדולה בארץ ובעולם, ולאורך השנים הייתה דרישה מהלקוחות למוצרי איפור אורגניים בריאים. סדרת האיפור המינרלי הטהור ‘כרמים’, נרקחה מצמחים אורגניים היישר מהערוגה שבחוות ‘שיח השדה’ אל המוצר הסופי. ‘כרמים’ הם מוצרי האיפור האורגניים היחידים שמיוצרים ומשווקים בישראל”.
אילו מוצרים יש בסדרה?
“מוצר הדגל הוא BB Cream, שילוב של קרם לחות, מייק־אפ והגנה מהשמש, מושלם לקיץ ובמיוחד לנשים הממהרות בבוקר. את שמה רק קרם אחד וזהו. הוא מגיע ב־3 גוונים, כך שכל אחת תמצא את הגוון הנכון לה.