סקראב קייצי מרענן למקלחת

אני אישה של חורף, תנו לי צ’אי חם, קמין דולק שמיכות צמר וספר טוב והרבה גשם בחוץ -חלום… גדלתי בהרי ירושלים וכמו שאני טורחת להסביר לאיש המתוק שלי שבדיוק כמו שעצי דובדבן צריכים מכת קור טובה בחורף כדי שיהיו מתוקים בקיץ- ככה גם אני- חייבת איזה מנת שלג גשמים בלי הפסקה וקורררר כדי לעבור את הקיץ החם בנגב המערבי בשלום.

החום כבר מתחיל לנשוב לי לפרצוף, ואני כבר מתחילה למגן לי את הקיץ בצמחים תבלינים ארטיקי פירות ומתכונים שירעננו לנו את הימים החמים, המתכון הבא הוא אוצר ומתנה וחובה במקלחת לימים חמים- אבני קירצוף אני קוראת להם- ואם היינו גרים באנגליה היינו קוראים להם פצצות אמבט- רק שבישראל למי יש אמבטיה? (לי) וגם כשיש למי יש זמן לעשות אמבטיה ארומטית? (לי,אבל נשמור את זה לפוסט אחר)

אז הגירסה הזו היא גם שימושית למקלחת קצרה באמצע יום חם, גם מושלמת לערב קייצי למקלחת ארומטית מרעננת והכי כיף- אבני הקירצוף האלה מבשמים את השרותים והמקלחת בניחוח ספא מרענן

אז נתחיל?

חומרים:

300 גרם סודה לשתיה (ממליצה כמובן על הסודה לשתיה ללא אלומיניום שלנו בערוגות קוסמטיקה אורגנית)
150 גרם מלח לימון או סיטריק אסיד- בכל מכולת וסופר תמצאו אותה
2 כפות שמן שקדים או זרעי ענבים
חצי כפית שמן אתרי לבנדר
4 טיפות שמן אתרי מנטה
לא חייבים- אבל מאד משדרג- 3 כפות עלי מנטה ואקליפטוס יבש טחון

הכנה:

קחי קערה גדולה אני מעדיפה קערת נירוסטה או קרמיקה (לא פלסטיק בקיצור)

ערבבי את האבקות היבשות כלומר סודה לשתיה מלח לימון וצמחים יבשים,

הוסיפי את השמנים האתריים ושמן השקדים

תוך כדי יש לרסס עם בקבוק ספריי או להוסיף בעדינות ממש מעט מים כדי ליצור עיסה שדומה במרקם לחול רטוב כשהתערובת מגיעה למרקם כזה זה הזמן לדחוס אותה ולהדק היטב לתוך תבניות סיליקון או כוסות ניייר חד פעמי קטנטנות -חשוב מאד להדק היטב כדי שאחרי הייבוש האבנים לא יתפוררו!

לפעמים זה לוקח כמה פעמים עד שהן יוצאות יפות כמו בכל מתכון בישול ורוקחות תהיי סבלנית ותחסכי ממני הודעות זה התפורר לי:) המנטה תוסיף תחושת קור מרעננת למקלחת