קוסמטיקה ישראלית – דווקא עכשיו

כשמדובר בתכשירי טיפוח, איפור וקוסמטיקה, חשוב מאוד להיות בידיים טובות. לשים לב מהיכן מגיע התכשיר שאת מתכוונת למרוח על הפנים או על הגוף, מה יש בתוכו, עד כמה הוא בטוח לשימוש והאם הוא אוחז בתו תקן כלשהו.

בתור אישה ישראלית שחשופה למזג האוויר המאוד מסוים באזור הזה, כדאי גם לבדוק שהמוצרים האלה מותאמים לכך. לכן עכשיו, יותר מתמיד, חשוב שנבחר לאמץ חברות מקומיות שנוצרו גם מתוך היכרות ומודעות גבוהה לצרכיה הספציפיים של הישראלית המצויה, וגם כדי לעזור לעסקים שלנו לחזור ולעמוד על הרגליים. זה הזמן להניע את הכלכלה ולגרום לה לעלות אט-אט בחזרה על הפסים. אז הנה תזכורת קטנה לכוכבים המקומיים שלנו:

חברת הקוסמטיקה היא בבעלותם של אסתר ואיתי יוסף לחמן ומפעל הייצור נמצא באופקים. את חנות המותג ניתן למצוא בנתיבות ומרכז המבקרים וחוות צמחי המרפא במושב שובה, ממש 4 ק”מ מרצועת עזה. בערוגות מעוסקים כ-40 עובדים ויחדיו הם מייצרים מוצרי טיפוח אורגניים משובחים בניחוחות טבעיים (סרומים, קרמים, משחות, סבונים, שמפואים ועוד).

מבין המוצרים הנמכרים ביותר שלהם יש את סרום החומצה ההיאלורונית (249 שקלים), סבון הפנים “ורד הבר” (60 שקלים) וסבון קלנדולה קמומיל לתינוקות (42 שקלים). שימו לב גם למגוון הנחות בנקודות השיווק השונות ובאתר הבית.