קשקשת ברשת: ערוגות- המותג האורגני שאת חייבת על המדף שלך – היום!

פלאות הטבע מביאים עימם שפע טהור ומזין. שימוש יומיומי במוצרים טבעיים שומר על בריאותנו על הסביבה ועל כדור הארץ.
בשנים האחרונות גברה המודעות על הנזק הנגרם עקב שימוש במוצרים כימיקלים הנספגים למחזור הדם ובעקבות כך רבים עוברים לשימוש במוצרים טבעיים.
ראש השנה מוכר לכולנו כתחילה של השנה העברית וכחג של התחדשות, מן אווירה מהנה וגם מתוקה מדבש ולכן זה הזמן המתאים ביותר להתפנק עם מוצרים מיוחדים לחג.
קניית מתנות לחג, אם לעצמנו או לקרובים שלנו, היא כבר עניין שבשגרה. מבונבוניירות טעימות ועד וילונות לסלון, אין מתנה שלא קיבלנו כבר. אז השנה אנחנו בדיאטה לכן שוקולדים הם מחוץ לתמונה. וילונות? לא בשבילנו – אנחנו אלרגיות לאבק…אז מה נשאר?
ניחשתם נכון: מוצרי טיפוח וקוסמטיקה והרבה בבקשה!
אין אישה שהיא לא סאקרית מוסמכת של מוצרי איפור וטיפוח ואם הם טבעיים ונרקחים בקפידה, מותאמים לעור הפנים ולא מכילים שום כימיקלים אז אנחנו כבר לקוחות נאמנות!
אמרתן טבעי אמרתן ערוגות. מותג הקוסמטיקה הטבעי מציע שלל מוצרים לטיפוח העור תוך הקפדה של תנאים מחמירים של איכות גבוהה וחומרים אורגניים לחלוטין.
אז מהו “ערוגות” ומי עומד מאחורי המותג המקסים ששומר לנו על עור הפנים אך גם על הסביבה?
“ערוגות” – מוצרים אורגניים ברוקחות טבעית
אסתר ואיתי לחמן: האנשים מאחורי המותג “ערוגות”; מוצרים אורגניים המופקים ברוקחות טבעית, מן הערוגה שבחווה היישר אל הבקבוק. למותג מגוון מוצרים אורגניים השומרים על בריאותנו, על הסביבה ועל כדור הארץ. “ערוגות” מוביל ברוקחות טבעית וביצירת פורמולות למוצרים טבעוניים בישראל.
מוצרי “ערוגות” הם על טהרת הצמחים האורגניים וללא מלחים, לא נוסו על בעלי חיים ואין בהם בישום וחומרים משמרים. כולם תוצר של רוקחות טבעית עם אישור אמריקאי ואירופאי ותקן פיקוח אורגני מיוחד.