ריקי ברוך: לכל אישה מגיע ליהנות מ”ערוגות קוסמטיקה טבעית”

מאז מתמיד העדפתי טיפוח טבעי. גם בגיל 63 אני לא צובעת שיער, אני נמנעת מלהשתמש במוצרים הקוסמטיים של החברות הנמכרות בפארמים ומשתדלת להתאים את הטוב ביותר לעורי. ככה אני, אוהבת את הטבעי שלי אבל מטפחת אותו. השבוע הגיעו להתנסות שלושה מוצרי קוסמטיקה מעולים של המותג ערוגות.

אסתר לחמן היא בעלת המותג והיא זו שהקימה את ערוגות אחרי שנים של חיים קרובים לטבע, חיפוש אחרי בריאות ואיכות חיים אלטרנטיבית מתוך אמונה שנשים צריכות לתת לגוף ולרוח את הטוב ביותר. ערוגות הוא בעצם מותג נשי לאיכות חיים יומיומית. המוצרים כולם נוצרו מתוך החיים עצמם, מתוך הכרות עמוקה עם צמחי-מרפא ועם הכוח הנשי, מתוך רצון להגיש חומרי גלם טהורים ושלמים, חוויית הניחוחות המרפאים והטקסטורות העשירות במוצרים שלנו מדברים בעד עצמן כשהמטרה להכניס טבע טהור לגוף, להכיר יופי וחיוניות אמתיים בתוכך ולחזק את הקשר העמוק בינינו לבין הסביבה ובנינו לבין עצמנו.

כאמור השבוע הגיעו להתנסות שלושה מוצרים נפלאים. התחלתי להשתמש ואני שמחה לשתף אתכם בייחודו של כל אחד מהמוצרים ומברכת על הבחירה הנכונה.

סרום חומצה הילאורנית
חומצה הילאורנית היא הרכיב הסודי שעושה את כל ההבדל, זוהי חומצה אקטיבית שנמצאת בגוף שלנו ומשפיעה על העור, הציפורניים והשיער. בסביבות גיל 25-30 מתחילה הכמות שבגוף שלנו לרדת. המולקולה
אחרי שנתיים אינטנסיביות של פיתוח ומחקר הושק בערוגות סרום חומצה היאלורונית עם המולקולה הטבעית הקטנה ביותר זו שחודרת את כל שכבות העור ועושה את ההבדל הבולט לעין! החומצה ההיאלורונית מופקת כולה מן הצומח אורגנית וטבעונית לחלוטין.
החומצה החיונית מצויה בכל תא בגוף, תפקידה הוא להעביר ערכי תזונה לכל תא ותא.
גם קולגן יש לנו באופן טבעי בגוף והחומצה ההיאלורונית מתחברת אליה באופן טבעי ויוצרת מעין חיזוק איתני בשכבת העור שמעניק לו מראה מלא יותר, רענן וחיוני.
החומצה מחליקה קמטים, קמטוטים ויוצרת עור בעל גוון אחיד ומראה בריא יותר.
לחומצה יש יתרונות נוספים: היא מחדירה לחות עמוקה מעניקה גמישות וברק טבעי לעור הפנים היא מומלצת ויעילה מתאימה לכל סוגי העור . נספגת בקלות ומטפלת בבעיות עור נוספות כגון: סבוריאה, פסוריאזיס ואקנה מבוגרים. ההמלצה שלנו לעסות בוקר וערב את החומצה על עור פנים נקי ולהינות מהתוצאות

חוץ ממני, מי צריכה חומצה היאלורונית? מי שסובלת מפגמי עור נקודתיים כמו פיגמנטציה, רוזיצאה, אקנה, קמטים כתמים או חוסר אחידות בעור.
איך משתמשים בחומצה היאלורונית? קל ופשוט-עסי מעט מהסרום על עור נקי בוקר וערב לתוצאות מירביות.
מה מיוחד בחומצה ההיאלורונית שלנו? קודם כל אנחנו כהרגלנו משתמשים בחומרי גלם ממקור טבעי אורגני ללא רעלים ובאיכות הגבוהה ביותר!
בנוסף חשוב לדעת שלא כל מוצר חומצה היאלורונית בשוק מכיל את הרכיבים שיאפשרו לחומצה ספיגה
ויעילות מירבית-הוספנו קומפלקס ויטמינים ומינרלים שיוודאו שהחומצה חודרת לרקמות העמוקות בעור ממלאת את העור בלחות ופועלת שעות ארוכות היא
מכיל 30 מ”ל
מחיר ל 100 מ”ל 825 ש”ח
מותר לשימוש בזמן הריון והנקה

קרם פנים טבעי ליום אנטי אייג’ינג נץ החלב

הקרם הוא תרכיז פרחים וצמחי מרפא למיצוק החלקה והזנה עמוקה לעור הפנים,
קרם יום אורגני אנטיאייג’ינג נץ החלב מומלץ לסוג עור רגיל-יבש. מכיל מיצוי פרחי נץ החלב לחידוש והעשרת עור הפנים, שמני חוחובה וחמניות למראה צעיר וחיוני, מיצוי קמומיל קלנדולה וגרניום לחידוש תאי העור, קומפלקס ויטמינים בכבישה קרה להעשרת נוגדי חימצון לעור בריא ומלא חיים.
קרם פנים אורגני הוא קרם נושם – את הקרם שלנו תוכלי למרוח בבוקר הוא נספג היטב ושומר על העור שלך עשיר בלחות