קולקציית הבשמים הראשונה והחדשה שלנו


האהבה שלי למוצרים טבעיים אורגניים התחילה לפני הרבה שנים. היא התחילה מהלב, מאהבה ענקית לטבע, לבריאות.. תמיד חלמתי בנוסף לכל מוצרי הטיפוח שלנו להרכיב עבורכן ליין של בשמים אורגניים ונושמים עם ריחות אמיתיים, ניחוחות קלילים ומרעננים.
חיברתי פה 2 אהבות עמוקות שלי, ממלכת הקריסטלים וממלכת צמחי המרפא. לכן, בחרתי לקרוא לבשמים על שמות אבני חן,
טופז, ספיר, סיטרין וטורקיז.
בנוסף, שרקחנו את הבשמים המדהימים האלה, השרנו כל אחד מהם באבן חן לפי שמו על מנת להעשיר איכויות מינרליות נדירות. לכל אבן יש סגולות אנרגטיות שונות, שמועברות אליכן ישירות דרך הבושם.
הלחנו את החיבורים בין תמציות הצמחים הפרחים והעשבים יחד עם ממלכת המינרלים לתת לך חוויה ייחודי נפלא. בושם אורגני טבעי ונושם מושלם ליום מלא יופי, קסם, תשוקה והתחלות חדשות.
אני מאושרת להציג בפניכן את קולקציית הבשמים הראשונה והחדשה שלנו!
נשים רבות לא יודעות שבבשמים הסינטטיים יש חומרים מזיקים ורעילים לכן היה לי חשוב לרקוח בושם 100% טבעי ואורגני מתמציות צמחים טהורות שהשרנו עם אבני הקריסטלים.

אתן מוכנות?

בושם טופז – את בושם הטופז שלנו הלחנו בתווים עמוקים עציים ונגיעות פרחים ארומטיים מעוררי תשוקה- תשוקה לחיים תשוקה ליופי תשוקה לרגעים עמוקים מחוברים לגוף ולטבע. תווי הבושם כוללים נגיעות נרולי, פצ’ולי, יסמין, ואמבר – ותמצית צמחים שהשרנו עם אבן הטופז המעניקה איכויות מינרליות נדירות לבושם שמשאיר חותם ריח מדהים חושני מתקתק ומושך. הלחנו את החיבורים בין תמציות הצמחים הפרחים והעשבים יחד עם ממלכת המינרלים לתת לך חוויה שלמה בניחוח עמוק של התחדשות רעננה חיוך פנימי ושלווה שתלווה אותך לכל אורך היום בניחוח ייחודי נפלא. בושם אורגני טבעי ונושם מושלם ליום מלא תשוקה.
לרכישה לחצי כאן

בושם ספיר – את בושם הספיר שלנו הלחנו מתוך שדה פרחים חיברנו ארומה פרחונית מרעננת עטופה במשב רוח ונגיעות פקעות לילך ואמבר עם רמזים לפריחת הדרים מרעננת וניצני ורד דמשק. את תמציות הפרחים השרנו עם אבני הספיר מינרל עוצמתי נשי ואצילי המעניק עומק וקסם לניחוח בלתי נשכח נשי חושני ומרענן . זה הזמן שלך לפרוח להתחדש ולהתחבר לממלכת הפרחים והמינרלים. הלחנו את החיבורים בין תמציות הצמחים הפרחים והעשבים יחד עם ממלכת המינרלים לתת לך חוויה שלמה בניחוח עמוק של התחדשות רעננה חיוך פנימי ושלווה שתלווה אותך לכל אורך היום בניחוח ייחודי נפלא. בושם אורגני טבעי ונושם מושלם ליום מלא יופי.
לרכישה לחצי כאן

בושם טורקיז – את בושם הטורקיז שלנו הלחנו מתוך חיבור עמוק למינרל הטבעי המחובר לתווי ריח רעננים –פריחת ההדרים, נרולי, גרניום, לבנדר ועשב לימון – ניחוח שמעורר התחדשות, מרומם מצב רוח ועושה חשק להתחיל יום חדש. הבושם הושרה בתמצית עם אבני טורקיז אליהן מיוחסות בתרבויות קדומות סגולות של ברכה, התחדשות, שפע ושמחת חיים- הלחנו את החיבורים בין תמציות הצמחים הפרחים והעשבים יחד עם ממלכת המינרלים לתת לך חוויה שלמה בניחוח עמוק של התחדשות רעננה חיוך פנימי ושלווה שתלווה אותך לכל אורך היום בניחוח ייחודי נפלא. בושם אורגני טבעי ונושם מושלם להתחלות חדשות.לרכישה לחצי כאן
לרכישה לחצי כאן

בושם סיטרין – את בושם הסיטרין שלנו הלחנו בהשראת מתיקות צוף פרחי בר בתווי ריח פרחוני מתקתק ומרענן, פרחי קלנדולה קמומיל ונץ החלב עם ליטוף עמוק של וניל חושני. ניחוח של נשיקת שמש בשדה פרחים. ארומה דבשית עם משב רוח רענן של פרחי בר בניחוח שפשוט מוסיף חיוך יומיומי לכל רגע. את תמציות הפרחים השרנו עם אבני סיטרין- אבן חן בגוון דבש המייחסים לה איכויות של שפע בגוף ובנפש, ושמחת חיים ליום מלא קסם. הלחנו את החיבורים בין תמציות הצמחים הפרחים והעשבים יחד עם ממלכת המינרלים לתת לך חוויה שלמה בניחוח מתוק של התחדשות פרחונית בניחוח ייחודי נפלא. בושם אורגני טבעי ונושם מושלם ליום מלא קסם.
לרכישה לחצי כאן

בטוחות שתתאהבי …
כתבי לנו בתגובות לאיזה ריח הכי התחברת …