איך תשפרי את היום שלך?

איכות נשית wellbeing – 

איכות נשית

בעבר הנדוניה היקרה ביותר אותה העבירה אם לבת הייתה מורשת הריפוי הנשי, חכמת נשים שעברה אלפי שנים מדור לדור ומהווה אוצר עוצמתי לבטחון פנימי, כלים מעשיים, שפיות ואיזון יומיומי.

אורח החיים המערבי מטשטש מוחק ומעלים את החכמה הזו שהולכת ונעלמת מהזכרון הנשי הגנטי שלנו. היום יותר מתמיד עלינו להזכר בעוצמה ובאיכות הנשית הזו שמעניקה משמעות יומיומית לאורח חיים נשי, לריפוי אמיתי, לחכמת נשים שהגיעה זמנה להתגלות ולהחזיר אותנו לגופנו לכוחנו וליכולות האמיתיות שלנו.

במשך אלפי שנים מורשת הריפוי הנשי הייתה תורת סוד שעברה דרך גוף שפה וחומר- יופי, ריפוי, ואיכות חיים עמוקה מזינה ואמיתית עברו בתוך החיים עצמם. בהרצאה מרתקת נצלול למאגר הזכרון הנשי נגלה חוכמה עתיקה ועתידנית שנותנת לכל אישה מקום, חופש, בריאות שפיות ובחירה יומיומית בשבילי החיים. לרפא את עצמנו, לאזן, לגלות מעיין כוחות בלתי נגמר שלא תלוי בנו, ולחזור הביתה- לתוכנו במובן העמוק והמרפא ביותר.

בשנתיים האחרונות זו ההרצאה המבוקשת ביותר אצלנו, גיליתי כמה הוא נחוץ, כמה נשים מנותקות מהגוף, מהחושים, מהחכמה הפנימית שמבקשת לדבר איתנו יומיום רגע רגע.

ואיך זה קשור לקוסמטיקה? החיבור לצמחים, לאדמה- למוצרים היומיומיים שבאים במגע עם הגוף שלנו כל בוקר או ערב, פועלים על מערכת החושים שלנו ברמה לא מודעת בשפת הגוף- ריחות מרקמים ניחוחות עמוקים ומרגיעים, אני באמת מאמינה שלפעמים צריך להכנס בדלת האחורית כדי להזכיר לעצמנו צלילות, איכות עונג ויופי טבעי… 

ומה איתך? כמה זמן את מפנה ביום לשבת עם עצמך בשקט? לתת מנוחה לכל הרשימות הלא נגמרות בראש ולהקשיב באמת לגוף? רציתי להציע לך למצוא כל יום 3 דקות של שקט בתוכך, לעצור הכל ופשוט לעבור למצב של התבוננות, נוכחות, הקשבה נקייה- לא תאמיני כמה סודות ואוצרות מחכים לך- בתוכך…