זהב טהור – חתיכה מהנצח

כשנכנסים אלינו הביתה יש איזה משב חי ונושם- הבית שלנו בנוי מעץ חי, הקירות נושמים, אני משתדלת להקיף את היומיום שלנו בחומרי גלם טהורים- צמחים, קרמיקה, כותנה פשתן ומשי,עץ מלא, מתכות שונות- בעצם ברגע שמפתחים רגישות לאנרגיה האטומה והחלולה של הפלסטיק- כל חומר טבעי נכנס הביתה וכל חומר שאני קוראת לו “מת”- יוצא מהבית.

חומרים נושמים נמצאים בכל מקום- נסי להכניס עוד ממלכת הטבע לבית ולגוף….

בדי כותנה פשתן משי שמגיעים ממלכת הצומח- זכוכית שנבראת מהחול וממינרלים, נחושת שנקרית מעומק האדמה- אינסוף מרקמים, טקסטורות,מקצבים ותחושת חיים שונה לגמרי.

בית מחומרים נושמים

עם הזמן גיליתי שמה שסבתא שלי לחשה לי באוזן כבר מגיל קטן הוא נכון – סבתא רבקה שלי תמיד אמרה לי לגבי תכשיטים “תניחי רק זהב טהור על הגוף שלך!” תכשיטי גולדפילד או כל מיני עיצובים חדשניים היו חיקוי עלוב לדבר החי והמקורי לדבר עצמו – הרבה שנים תכשיטים לא דיברו אלי – פשוט לא.

למרות שלמדתי צורפות, למרות שנים בחנות האבנים והתכשיטים של סבא וסבתא בעיר העתיקה – למרות שמגיל קטן למדנו מה עושה אבן הרובי ולמה ספיר כחול טוב – השנה פתאום התעורר בי געגוע – לחומר האמיתי לזהב טהור.

תכשיטי זהב וינטאג’

לא ממקום של ראותנות- אלא בדיוק מהמקום שכל הבית כולו חי ופועם ממלכת הטבע- ופתאום הרגשתי בפשטות את האנרגיה של עורקי הזהב שמגיע מבטן האדמה-

אחת התכונות של זהב טהור הוא שהוא לא מתערבב עם חומרים אחרים- הוא נשאר טהור. בתור מי שחיה את ממלכת הצמחים ומכירה את החומרים שבונים את מלאכת הריפוי בצמחי מרפא- פתאום הבנתי שהוורידים של האדמה- הם המתכות

שזהב הוא ממש חתיכה מהנצח- ואם משבצים בו אבני חן- אודם,ברקת,ספיר,רובי,אמרלד,פיטדה-אבני החושן שלבש הכהן הגדול על לוח ליבו- זאת אלכימיה אמיתית. חומר חי.

אז מצרפת אתכן למסע שלי- תכשיטים מבטן האדמה.

מוזמנות לנצנץ איתנו יחד- ולגלות את האנרגיה המיוחדת והנדירה-כל טבעת שונה וייחודית ומביאה סיפור ודרך-חתיכה מהנצח…

אז אם התפשרתן בטבעת אירוסין/נישואין/לידה על משהו פחות מהדבר עצמו- מזמינה אותכן לכוס תה אצלי ובחירה מחודשת:)

זהב טהור עתיק- לגמרי הדבר הבא:)

3 תגובות בנושא “זהב טהור – חתיכה מהנצח”

    1. אסתר אני מרגישה שנגעת לי בדיוק מושלם לתשוקה האמיתית שלי. צורפות, זהב, אבנים טובות, תכשיטים עתיקים וההיסטוריה מאחורי כל תכשיט. אני ממש מרגישה שתכשיטים אמיתיים מחומרים טהורים הם צוהר לתוך ליבם וחייהם של מי שסביבנו. הם מספרים כל כך הרבה על החיים של כולנו. אשמח ממש לעבוד איתך על זה, ללמוד ממך, לעסוק איתך בתחום הזה. בכל דרך… אני חולמת לסיים את התואר השני שלי בעו”ס השנה, וללמוד שנה הבאה צורפות כמו שצריך…

סגור לתגובות.