איך בוחרים קרם לחות?

יש שאלה שאני תמיד נשאלת כל הזמן, איך אני יודעת מה סוג העור שלי? איזה קרם לחות מתאים לי? למה זה חשוב? ואיך בוחרים….

דבר ראשון שצריך לשקול כמה משפיעים עיקריים:
גיל, לרובנו היה עור שמנוני בצעירותינו, צריך לזכור שגם העור הוא דינמי, משתנה עם הגיל ולעיתים גם עם העונות.
מצבי רוח, תזונה ואפילו מזג האויר – כולם באים לידי ביטוי בעור שלנו, חשוב לשתות מים והרבה, זה לא מיתוס, גם צריכה של תרופות מסוימות עלולות להשפיע על מרקם העור.
התמדה, ההתמדה היא בסופו של דבר מה שקובע באמת, ככל שנתמיד עם קרם לחות ( אפילו בסיסי ) נמנע המון השפעות מזיקות לעור לעתיד לבוא.

איך בוחרים קרם לחות?

האם העור שלך הוא עור יבש, רגיל/נורמלי, שומני או מעורב? לא כולם מתאימים לקטגוריות הללו, ישנם מצבים בשנה, שאישה תזדקק ל2- לחויות שונות.
בדרך כלל יהיו לנו שני סוגי לחות, אחת לימי החורף היבשים, ואחת לקיץ או לחילופין קרם יום וקרם לילה ( תלוי בגיל ובדרישות העור )
יובש מאד קל להרגיש, גם שומניות, אפשר להחליק את האגודל בתחתית הסנטר אם האגודל מבריק אז יש העור מעורב ואם יבש, אז העור כמובן יבש, לרובנו יש עור מעורב ( לחיים בדרך כלל יבשות ואזור הT שלנו יהיה טיפה שומני ) קרמים טבעיים מאזנים את העור ולכן חשובים בשימוש היומיומי, ובחורף במיוחד כולנו זקוקים להזנה נוספת.
אם יש צורך להעמיק מומלץ להתייעץ עם קוסמטיקאית .

אחרי שהבנו מה סוג עור, אפשר להגיע לבחירת הרכב הקרם
יש לבדוק דבר ראשון האם ישנה רגישות או אלרגיה לאחד המרכיבים.

1. ניתן לפתח אלרגיה כמעט לכל מוצר קוסמטי הרוב זו תגובה אלרגית לחומרים משמרים ובישום, מרכיבים שיכולים לגרום לאלרגיה: פרבנים, פטלטים, קטונים וחומרי גלם שמקורם בתעשיית הנפט כגון: וזלין, ידועים ככאלה העשויים לגרום לרגישות בעור, לגירוי או לפריחה. מומלץ לבדוק כי התכשיר אינו מכיל רכיבים אלה בריכוז גבוה.

2. טסט מאחורי האוזניים: העור שנמצא מאחורי האוזניים הוא עור רגיש ועדין גם שם תהיה תגובה מאד ברורה אם יש רגישויות , ואם יש תגובה אין סיבה לנסותו על הפנים.

3. רוב הקרמים בשנים האחרונות משלבים לחות, הזנה עם אנטי-אייג’ינג. מומלץ להעדיף תכשיר טיפוח המזין את העור וגם מעכב תהליכי הזדקנות טבעיים של העור.

4.העדיפי לקנות קרם לחות המכיל מסנן קרינה (SPF15).

גיליתן איזה סוג עור יש לכן? מעולה ! עכשיו אפשר לבחור ממגוון לחויות טבעיות של ערוגות

אסתר